Безпілотники

Розробка системи контролю та управління роботизованими мобільними засобами для комплексного моніторингу стану середовища та наземних об'єктів

Макетний зразок Платформи

Розроблено нову архітектуру та базові компоненти системи контролю та управління БПЛА з роботизованим пристроєм та Платформою Тактичної Підтримки (ПТП) для загоризонтного керування як безпілотником, так і роботом, структуру апаратно-програмного комплексу Наземного Центру Управління (НЦУ), схеми інтеграції основних підсистем і засобів – серверів реєстрації, аналізу та обробки даних результатів моніторингу наземних об’єктів, сервера доступу до ресурсів відповідних сховищ даних та баз даних, компонентів системи управління цими ресурсами та потоками даних і відео.

Методи підвищення пропускної здатності епізодичних радіомереж із використанням телекомунікаційних аероплатформ

Рис.1. Лабораторний зразкок системи дистанційного керування БПЛА

Розроблено метод оперативного планування та перепланування топології мережі телекомунікаційних аероплатформ, що дозволяє за рахунок оптимального розміщення безпілотних літальних апаратів у просторі створити таку структуру мережі, що має більшу пропускну здатність.

Розробка методів та методик проектування оптимального безпілотного авіаційного комплексу для задач промислово-екологічного моніторингу навколишнього середовища

Макет вимірювальної  системи

Робота присвячена розробці, реалізації та інтеграції методик проектування окремих елементів безпілотного авіаційного комплексу, що пов’язані із проблемами забезпечення потрібних тактико-технічних, експлуатаційних характеристик, характеристик надійності, швидкодії та уніфікації у єдину уніфіковану методику та створення системи прийняття проектних рішень в процесі проектування.

Розробка системи запобігання нештатних ситуацій та їх наслідків для малих пілотованих та безпілотних літаків

Макет системи

Проаналізовано причини виникнення нештатних та небезпечних ситуацій при експлуатації безпілотних літаків та літаків загального призначення, які пілотуються одним пілотом. Це дозволило визначити ряд заходів, виконання яких приведе до зменшення небезпечних ситуацій в процесі польоту вказаних повітряних суден, а саме: проведення своєчасного технічного обслуговування, моніторингу фізичного і психологічного станів пілота при його керуванні літальним апаратом, правильній і своєчасній оцінці погодних умов, дообладнання літального апарату допоміжними / резервуючими пристроями та системами.