Розробка високопотужного гібридного джерела живлення на основі батарей суперконденсаторів та акумуляторів для екологічних транспортних засобів

Наукова новизна розробки полягає в тому, що вперше узагальнено та систематизовано теоретичні та експериментальні данні досліджень балансу енергій у тяговому та рекуперативному режимах роботи автономних електротранспортних засобів. Доведено, що використання гібридного джерела живлення, що включає блок суперконденсаторів та акумуляторну батарею подовжує строк служби акумуляторів в два – три рази. Проаналізовано роботу блоку суперконденсаторів в тяговому та рекупераційному режимах. Встановлено механізм, що призводить до розбалансування одиничних елементів по напрузі всередині блоку суперконденсаторів. Доведено, що збалансований заряд блоку суперконденсаторів, особливо при його роботі в режимі рекуперації, неможливо проводити без додаткової електронної системи, яка буде забезпечувати однакову різницю потенціалів на елементах в середині блоку при його експлуатації.

В практичному плані − розроблено високоефективну електронну систему зарядки та рекуперації енергії для гібридного джерела живлення. Проаналізовані різні підходи до конструктивного оформлення гібридного джерела живлення. Встановлено, що погіршення питомих енергетичних характеристик відбувається за рахунок комутуючих систем всередині гібридного джерела живлення. В кращих світових аналогах вага комутуючих систем сягає вазі активних елементів гібридного джерела живлення. Розроблені рекомендації з конструктивного оформлення універсальних гібридних джерел живлення, що зменшують внесок комутуючих систем всередині гібридного джерела та покращують його питомі енергетичні характеристики. Розроблений високопотужний блок суперконденсаторів для гібридного джерела живлення, що не поступається за своїми питомими характеристиками кращім світовим аналогам.

ДолученняРозмір
Іконка документу Microsoft Office 2470-p.doc98.5 КБ