Дергачова В.В.

Моделювання стратегії економічного розвитку підприємств в умовах соціально орієнтованої економіки України

Сформована концепція розвитку підприємств згідно з якою стратегія підприємства напряму пов’язана з його соціально-економічною цінністю, що визначається поряд з техніко-економічними показниками - наявністю системи цінностей, компетенцій та ресурсів, ефективне управління якими обумовлює зростання ринкової вартості підприємства. Визначена система кількісних та якісних показників оцінки стану корпоративної соціальної відповідальності підприємства.

Удосконалення організаційно-економічних механізмів управління інвестиційно-інноваційним розвитком підприємств України (на прикладі машинобудівної галузі)

Уперше створено комплекс методик як для оцінювання стану управління інноваційно-інвестиційним розвитком підприємств машинобудівної галузі, так і готовності промислового підприємства до інновацій. Ці методики надають комплексне, структурне бачення проблемам інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств за умов досить нестабільного економічного та інвестиційного середовища.