Векторне керування

Нове покоління високоефективних електромеханічних систем електричних транспортних засобів з векторно-керованими двигунами, які не містять рідкоземельних матеріалів

Набула розвитку теорія і практика високоефективних електромеханічних систем з тяговим електроприводом на базі асинхронних і синхронних реактивних двигунів , які не використовують рідкоземельні постійні магніти, що дозволяє подолати проблему їх обмеженої доступності.

Розробка системи моніторингу та аналізу перехідних режимів електричних мереж на основі обробки синхронних векторних вимірювань

Суть розробки полягає в створення і випробування системи моніторингу та аналізу режимів електричних мереж при виконанні задач оперативного і автоматичного керування розподільними електричними мережами на основі нових методів обробки даних засобів синхронних векторних вимірювань, а також експериментальному підтвердженні працездатності розробленої технології, для визначення особливостей її застосування в електричних мережах з відновлюваними джерелами енергії.
Основними результатами роботи є:

Розробка енергоефективної електромеханічної системи електробусу на основі адаптивного векторно-керованого асинхронного електроприводу з акумуляторно- суперконденсаторним живленням

Розроблено дослідний зразок електромеханічної системи електробусу з тяговим векторно-керованим асинхронним електроприводом потужністю 100 кВт, який забезпечує адаптивне енергоефективне векторне керування координатами тягового асинхронного двигуна електричного транспортного засобу, а також функції автоматизації, які є стандартними для електроприводів транспортних засобів.

Методи робастного адаптивного керування електромеханічними системами з підвищеними динамічними та енергетичними показниками

Розвинуто і узагальнено теорію аналізу та синтезу адаптивних електромеханічних систем з векторно-керованими електромеханічними перетворювачами змінного струму, використання якої дозволяє синтезувати системи автоматичного керування з властивостями робастності до зміни параметрів електромеханічних об’єктів, завдяки чому досягається підвищення їх динамічних та енергетичних показників. Розроблено методи робастного адаптивного оцінювання невимірюваних координат та ідентифікації невідомих параметрів електромеханічних перетворювачів.

Управління режимами об’єднаної електроенергетичної системи з використанням значень фазових кутів вузлових напруг

Використання системи управління, алгоритми роботи якої базуються на синхронно виміряних значеннях фазових кутів вузлових напруг, надасть можливість не тільки підвищити надійність управління в усталених режимах роботи енергосистеми, а і, на основі аналізу в режимі реального часу аварійного та післяаварійного режимів, зокрема, дозволить зменшити час перехідного процесу та забезпечить запобігання розвитку асинхронного режиму.